Sümbül Ebrusu

Sümbül Ebrusu

12 Eylül 2015 Cumartesi

Kızılay Portakal Bisküvi Elma Aromalı Maden Suyu deneyimi


Kızılay Portakal Bisküvi Elma Aromalı Maden Suyu deneyimi


Bisküviyi severdim ama bir bisküvili içecek içeceğim hiç aklıma gelmezdi.
Kızılay'ın Bisküvili sodasını içince bir acayip oldum ya!
Çocukken bisküvileri gazozlara yahut çaya, oralete batırıp yerdik. Gazoza batırdıktan sonra ağzımıza ıslak bisküvi ile gazozun asitli su tadı beraber gelirdi.
Kızılay'ın püskevitli sodasını içince o tadı bir kez daha aldım!

Vay be gençlik! didim!

Bilmiyorum en son ne zaman denemiştim bu çocukluktan kalma karışımı ama Kızılayın sodası bana bu çocukluğumda yaşadığım o garip deneylerde elde ettiği çocuksu lezzeti tekrar geri getirdi.



Acayip mutlu oldum bu sodayı içince.
Tekrar Teşekkürler bisküvili soda için Kızılay! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder