Sümbül Ebrusu

Sümbül Ebrusu

7 Temmuz 2012 Cumartesi

Tv 24 ramazan programı konya meram uğur ışılak

Tv 24 ün ramazan ayında Konyada Meram belediyesi işbirliği ile uğur ışılağın sunuculuğunu üstleneceği merama geldim adlı iftar programı sunacakmış konyamız için hayırlı olmasını temenni ediyoruz...






Genel Yayın Yönetmenliğine Yiğit Bulut'un gelmesiyle Kanal 24'te değişiklikler devam ediyor. Bu sefer de Uğur Işılak farklı bir program formatıyla Kanal 24'le anlaştı.

İlk kez bir iftar programıyla sevenlerinin karşısına çıkacak olan Uğur Işılak, Ramazan'da Konya'nın Meram ilçesinde Uğur Işılak'la Meram'a Geldim ismini taşıyan iftar programıyla izleyici karşısında olacak.


Öyle bir diyar ki her yer bereket,
Nasipsiz değilim hissemi aldım.
Hala canlı o manevi hareket, kadim hareket
Bin yıllık tarihin seyrine daldım,
Bu yüzden Konya’ya Meram’a geldim…

Konya’ya geldim, Meram’a geldim
Çevirdim yönümü dosta yöneldim.

Yeşil her yerde var,
Bu yeşil başka, bu yeşil Hak ile erişmiş aşka.
İhtiyaç var mıdır saraya köşke?
Huzuru aşığın bağında buldum,
Bu yüzden Konya’ya Meram’a geldim…

Konya’ya geldim, Meram’a geldim
Çevirdim yönümü dosta yöneldim.

Bu bağlar ki şahit özün hasına,
Bu bağlar ki şahit sözün hasına.
İlham alıp verdi Mevlana’sına
Bu kokuyla hem dirildim hem öldüm,
Bu yüzden Konya’ya Meram’a geldim…

Konya’ya geldim, Meram’a geldim
Çevirdim yönümü dosta yöneldim.

Var oldukça aşıkların çilesi,
Eksilmez elbette nurun halesi,
Ulular diyarı aşkın kalesi,
Anahtar nerdedir yerini bildim.
Bu yüzden Konya’ya Meram’a geldim…
Konya’ya geldim, Meram’a geldim              
Çevirdim yönümü dosta yöneldim.



ilgili haberin ayrıntısı ileriki zamanlarda netleşecekmiş.
kaynak




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder