Sümbül Ebrusu

Sümbül Ebrusu

14 Aralık 2010 Salı

Selçuk Küpçük Gelemem Ay Karanlık

gelemem ay karanlık
dudaklarım uçuk bu yaz
bekle desem ömür olur
gelemem ay karanlık
gelemem ay karanlık

anla artık kapında
ben bir çöl vurgunuyum
uçtu bu can kafesten



gelemem ay karanlık
dudaklarım uçuk bu yaz
bekle desem gönül olur
gelemem ay karanlık
gelemem ay karanlık


gelemem ay karanlık
dudaklarım uçuk bu yaz
bekle desem ömür olur
gelemem ay karanlık
gelemem ay karanlık



gidersin sokak tenha
bakar seni göremem
sen yürürsün varamam


gelemem ay karanlık
dudaklarım uçuk bu yaz
bekle desem gönül olur
gelemem ay karanlık
gelemem ay karanlık


gelemem ay karanlık
dudaklarım uçuk bu yaz
bekle desem gönül olur
gelemem ay karanlık
gelemem ay karanlık

Hoşçakal dostum benim
hoşçakal artık
can dostum
seninle dolu bu göğsüm
çok önceden
belirlenen bu ayrılık
buluşmayı vaat ediyor ilerde bir gün
hoşçakal dostum
el sıkışmadan
konuşmadan
hüzünlenme
ve eğme kaşlarını mutsuz
yeni bir şey değil ölüp gitmek
bu yaşamda
ama yaşamak ta
daha yeni değil kuşkusuz
hoşçakal
hoşçakal dostum
hoşçakal


gelemem ay karanlık
dudaklarım uçuk bu yaz
bekle desem gönül olur
gelemem ay karanlık
gelemem ay karanlık

Selçuk Küpçük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder