Sümbül Ebrusu

Sümbül Ebrusu

15 Haziran 2012 Cuma

İsmet Özel Sen ve Ben


ismet özel çok okumam öyle en fazla 3 kitabını okumuşumdur. sever miyim derseniz daha çok sayarım büyüğümüzdür çok şey katmıştır bizlere o olmasa bir tarafa ciddi şekilde eksik olurdu yada yavan olurdu ismet abisiz bir çevre o yüzden paylaşmak istedim.


You and I are human beings, most people are snobs”
William Shakespeare
Ben sen de benim kadar 
çıkmaza girmeyesin diye girdim 
çıkmaza.
Şimdi senin felaketini istemedikçe
kendimi felâketten kurtaramayacağımı görüyorum.
Anladım ki benim felâketimi tatmamış olan benim
hangi felâkete uğradığımı bilemez. Benim 
kurtuluşum ancak benim gibi, benim kadar
kurtuluşu özleyenin bana el vermesiyle mümkün.

Senin felâkete uğramanı istemem. Çünkü seni 
öldürürsem (seni kendi duygu ve düşüncelerim
içinde eritip, kendime benzetirsem) bana yardım
edemezsin. Sen ölmezsen (benim alter ego’m 
olmazsan), benim ölümümün sona ermesi 
gerektiğini anlayamaz, bana yardım için bir şey
yapamazsın.
Seni öldürürsem kendi kurtuluş yolumdaki ışığı
söndürmüş olurum.
Seni öldürmezsem kendi kurtuluşuma
açılan yolu tamamen tıkamış olurum.

İsmet Özel / Tahrir Vazifeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder