Sümbül Ebrusu

Sümbül Ebrusu

8 Aralık 2015 Salı

Battal ve İri Neftli Ebrularım 20

Battal ve İri Neftli Ebrularım 20

Aralık ayının ilk haftası Maşallah bayağı bereketli geçti, 3 gün içerisinde nereden baksak 70'e yakın Battal ve zemin ebrusu yaptık. Bunlardan zeminler hariç  diğerlerinin görselleri buradalar.
Bu haftayı bayağı sevdim, Özellikle gri zeminler(henüz fotoğraflayamadım, burada yoklar) ve üst üstünde aynı tonları kullandığım ebrular bana ayrı bir sevinç ve neşe verdi.
Ayrıca bol iri taneli neftleri de cilt çalışmalarım için 3-5 tane araya kaynatıverdik.




Bu sıradaki 6-7 ebru ise çok hafif serpme tek kat yahut 2 kat ebrunun üzerine iri taneli bol neftli ile oluşturduğumuz ebrular. Güzel görsel oluyor. Yani ben seviyorum. Özellikle cilt içinde ayrı bir hava kattığı için bazen 3-5 tane arada atıveriyorum kaçak göçek. 




  




 




Geleneksek usulde çok fazla boyayla aynı anda çalışılmaz. Ama ben sadece haftada bir gün sabit çalışırken diğer 2 gün serbest ve daha fazla boya ile çalışıyorum. Lakin bu hafta 6-7 battalımı aynı tonda ve renklerde biraz denedik. Güzel oluyor, her seferinde hatalarını daha net görebiliyorsun. Fakat sabretmek her zaman pek mümkün olmuyor.  

  







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder