Sümbül Ebrusu

Sümbül Ebrusu

16 Mart 2010 Salı

Kampus web Açıkca Peygamber efendimize hakaret ve iftira edip Misyonerlik yapıyor

 "Tanrı var mı " isimli kendi sürdükleri tezde 5. madde de

 6. Tanrı'nın diğer esinlemelerinden farklı olarak İsa Mesih, Tanrı'nın en açık ve en özel resmidir.

"""""Niçin İsa Mesih? Büyük dünya dinlerine baktığımızda Buda'yı, Hz. Muhammed'i, Konfüçyüs'ü ve Musa'yı görürüz; bu kişiler kendilerini ya öğretmen ya da peygamber olarak tanıtmışlardır. Bu kişilerden hiç birisi Tanrı olduğunu iddia etmemiştir"""""". Şaşırtıcı şekilde, İsa Mesih bu iddiada bulunmuştur. İsa Mesih'i bütün diğerlerinden ayıran budur. İsa Mesih, Tanrı vardır ve sizler de O'na bakıyorsunuz demiştir. Babası hakkında konuşmuştur, ancak bu bir ayrılığı işaret eden değil tüm insanlıktan farklı olan bir birliği ifade etmiştir. İsa Mesih, "Beni gören beni göndereni de görmüş olur, Bana inanan Baba'ya da inanmış olur" demiştir.
Yuhanna 8:12 "İsa yine halka seslenip şöyle dedi: «Ben dünyanın ışığıyım. Benim ardımdan gelen, asla karanlıkta yürümez, yaşam ışığına sahip olur.»"
İsa Mesih, sadece Tanrı'ya ait nitelikleri üstlenmiştir: insanların günahını affedebilmek, günah alışkanlığından kurtarmak, onlara cennette sonsuz yaşam ve bol yaşam vermek. İsmi geçen öğretmenler insanların sözlerine odaklanmasını isterken İsa Mesih farklı olarak insanların kendisine odaklanmasını istedi. İsa Mesih, "Benim sözlerimi izle, gerçeği bulacaksın," demedi ancak ( Yuhanna 14:6 ) "İsa ona, «Yol, gerçek ve yaşam ben'im» dedi. «Benim aracılığım olmadan Baba'ya kimse gelemez" dedi.


Yukarıda üzeri renkli olarak belirtilmiş olan yazıda Peygamber efendimizin açıkca (haşa)Allahın var olmadığını söylediğini Kainatın Efendisine iftira ediyorlar. Bu kişileri Allaha havale ediyorum.YArabbi bu soysuz, nesebi bozuk kişileri kahreyle. Bizlerede sabır ve merhamet ihsan eyle

2 yorum:

  1. Sevgili Kardeşim;renkli belittiğin yerde HZ.Muhammed'in kendisini Tanrı olarak göstermediğini söylüyor.Tanrının yok dendiğini değil.Hristiyan inancına göre İsa Mesih Tanrının sözüdür.Yani,Öz Tanrı-Söz Tanrı-Kutsal Ruh.Dolayısıyla Hz.Muhammed dahil Tanrı yok dememişlerdir,kendileri peygamberdir.Lütfen bütün kutsal kitapları okuyalım.Hakaret yerine bilgi konuşsun,saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunuz saygı çerçevesince yayınlanmış islam inancına göre hz isa aleyhisselam bir peygamberdi tanrı değildir.

      Sil