Sümbül Ebrusu

Sümbül Ebrusu

5 Ekim 2011 Çarşamba

Abdulbaki Kömür - Kalbimin Çocuk Yanı 2011 Album Tanitimi


Abdulbaki Kömür - Kalbimin Çocuk Yanı 2011 Album Tanitimi

sevgili kardeşlerim,kendi adıma kabul ediyorum ki islami alanda müziğin piri, sanatçıları sanatçı yapan vs... Abdülbaki Kömür abimiz 13 yıl sonrasında şükürler olsun ki albümünü çıkarmıştır.fazla söze ne hacet...albümün kesinlikle satılması gerektiğine inandığım için ayrıca bu dehanın bir daha bizlere küsüp bu piyasadan ebediyyen gitmemesi adına her bir eserin 1 dakikasını uploadlayıp tanıtım amaçlı konu olarak açmış bulunmaktayım. LÜTFEN BU ALBÜMÜ SATIN ALINIZ. 2000-3000 albüm indirip bir albüm bile almamış olanlara özellikle istirham ediyorum. eğer paylaşımlarımızın devam etmesini istiyorsanız, bizleri biraz da seviyorsanız bu albümü satın alınız.



01 GÖZLERİM KANAR
02 GÜL KURUSU
03 NEDEN OLMASIN
04 MAVİ MARMARA
05 ANLA YÜREĞİM SENİNLE
06 BİR YERDE İNSANLAR ÖLÜR
07 KARDEŞİZ BİZ
08 BİZ NE ZAMAN BÜYÜDÜK
09 KÜÇÜK ÇOCUKLAR
10 HANİ DOSTUM
11 YETİM
12 BABA
13 HANİ DÜNYA KOCAMANDI
14 İKİNCİ CEMRE
kaynak: cayfan

2 yorum:

  1. biz adana da yaşıyoruz albümü nereden temin edebiliriz

    YanıtlaSil
  2. Editörün yorumu:
    albümü azim dağıtımın veb siesinde online olarak satın aabilir yada şehrinizde azim dağıtım ürünlerini satan market yada dükkanlardan albümü getirtmesini isteyebilirsiniz.
    azim dağıtım online albüm satışı için
    http://www.azimdagitim.com/urun_listesi.aspx?katID=2
    bu adrese bakınız.

    YanıtlaSil