Sümbül Ebrusu

Sümbül Ebrusu

26 Mayıs 2014 Pazartesi

Abla duasında olmak

İnsanın ablası olması bir başka güzel
Ablasının duasında olması bambaşka bir güzellik

şükrü nasıl eda edilir bilemiyorum.

Anne baba duasından sonra

Abla duası her halde en makbullerden olsa gerek 

Ablamın duasında olmanın mutluluğu ve bereketi
her daim üzerimde dolaşıyor

siz hiç hissettiniz mi?
ablanızın duasında olduğunuzu

Ey ablası olduğu hale duasında bulunamayan bedbaht kardeşler
umarım çok geç olmadan
varırsınız bu büyük eksikliğinizin farkına 

bir gün daha geç kalmayın...

Teşekkür ediyorum Ayşe ablacığım o güzel dualarınız için.
her daim sizin gibi mukabelede bulunamıyorum,
gerçi bulunsam da
sizin dualarınızın bereketine ve feyzine yetişir mi bilmiyorum
ama 

Sizin de vaktiniz mübarek olsun, Yaradan güzel yazılar yazsın yolunuza. Allah her daim razı olduğu işlerle meşgul olan kişilerden elesin sizi, sizin gibi mukabelede bulunup bende dualarınıza aminler ekliyorum
selam ve hürmetlerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder