Sümbül Ebrusu

Sümbül Ebrusu

4 Mayıs 2014 Pazar

Beyaz laleler

8 gün boyunca aşağıda ki laleleri gözlemledim, sonucuna siz karar verin.
resimler sondan başlamaktadır.  
sizi biraz uğraştırmak istediğim için resimleri ters yükledim o yüzden en aşağıda ki resimden başlamanız önerilir.

Not: daha büyük bir çalışmayı bugün ya da yarın inşallah paylaşmayı planlıyorum son bir eksik kaldı onuda yaptım mı tamamdır...
bu beyaz lale çalışması diğer çalışmanın altında yaptığım açıkcası çok değerlendirmeyi düşündüğüm bir çalışma değil di ama baktım bu da güzel olmuş...
boşa gitmesin istedim...
diğer çalışmamı
bekleyiniz pişman kalacağınızı düşünmüyorum

her gün farklı zamanlardan 1 adet kare alınmıştır.

03.05.2014

                                                       02.05.2014

                                                        01.05.2014

                                                      30.04.2014


                                                  29.04.2014

                                                       28.04.2014

                                                      27.04.2014

                                                              26.04.2014



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder