Sümbül Ebrusu

Sümbül Ebrusu

5 Haziran 2014 Perşembe

kayısı kola deneyimi


Kayısı diyarı malatya da kayısının kilosu don dan dolayı 25-30 tl ye yükselince 5 günlük malatya ziyaretimizde malatya da kayısı namına tek bir şey dahi yiyemeden geri gelmekle karşı karşıya kaldık.
Maalesef de kayısı yemeden geri geldik.
Bu ara ilk defa gözüme bir şey çarptı.
2011 yılından beri malatya ile üniversite dolayısıyla bir bağım var ama kayısılı kolayı hiç görmemiştim.
meğerse 1970'lerden beri üretiliyormuş..
Demek ki ilgi ve alaka meselesi

Sanırım en son kolayı pepsi blue çıktığında almıştım o günden beri 1 ya da iki defa tadımlık derecede kola ya içmişimdir
üçüncüyü içmediğimden kesinlikle eminim.


Bu arada kolayı 2003 kışından beri içmiyorum.
Nerden baksanız 11 yıl olmuş.

içmeyi de hala düşünmüyorum, 
 kampüste gezinirken hava felaket sıcaktı ayrana niyetle girdiğim markette kayısı kolayı görünce biraz durakladım.
bana ilginç geldi


ki gerçi ben hayatında le cola dahi içmemiş bir insanım
kayısı kolayı alıp almamakta biraz tereddüt ettim.
parası 0,60 kuruştu
şişesi ise gözüme küçük de gözükünce
yıllardır kola içmesem de sadece kayısının hatırına aroma tadını meraktan dolayı denedim.

tadın sorarsanız kola namına sadece asit ve şeker tadı ile soğuk kayısı aroması geliyor
ama kola tadı bu mudur derseniz
emin değilim
kayısılı olması bir şey katmış mı?
bana sorarsanız ekstra hiç bir şey katmamış
ya da denemediğiniz takdirde emin olun hiç bir şey kaybetmiş olmazsınız.
ben mi
bir daha içmeyi düşünmüyorum
... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder