Sümbül Ebrusu

Sümbül Ebrusu

10 Ağustos 2014 Pazar

Bayram Şekerleri

Bayram Şekerleri




sizler de Bayramda Şeker toplar mıydınız?

açıkcası insanın yaşı büyüyünce bazı nimetlere ulaşması güç oluyormuş,
büyüyünce fark ediliyor...

benimde büyüyünce fark ettiğim nimetlerden birisine dair bir şeyler paylaşacağım.

Bayram şekeri
hakkında:

Yaklaşık 3-4 yıldır bayram gezmelerine katılamıyordum, evde yada babaaannemgilde evi bekleme nöbetleri en büyük çocuk ve torun olarak, hizmet vazifesi bize düştüğünden mecburen bekliyorsunuz.
hal böyle olunca çeşit çeşit, rengarenk ve farklı tatlarda ki şeker ve çikolatalardan nasiplenemiyorsunuz.

bu bayram biraz tembellik yaptım hizmeti ilk gün savdıktan sonra anne ve babamın peşine en azından bir gün boyunca takılarak kapı kapı dolaştık...

misafirlikte Konya'da açık çikolata neredeyse hiç ikram edilmez, o yüzden bol bol şeker ve çikolata alabilirsiniz.

Bende ikram edilen yerlerde en az aldığım sünnet misali 3 oldu, hatta buyrun diyen hiç kimseyi kırmadım, 3'ü 4 yaptım, 4'ü 5 yaptım.
Kısacası kimseyi kırmadım.(genelde kırmam ama bazen olabiliyor)

Çocuk gibi ikram edilen tabaktaki tüm şekerlerden doldurdum. Tadı aynı, ambalajı farklı olan şekerleri bile ayırt etmeden hepsinden aldım, hiç birisini üzmek istemedim.(Bayramda hiç kimseyi üzmemek lazım, özellikle büyükleri ve şekerleri, hatta şekerleri hiç incitmemeliyiz)

 Sanırım bir evde 7-8 çeşit şeker ve çikolata vardı orada 5 yada 6 tane alabildim. ev sahibinin çocuğu tabağı tam diğer şekerlere de uzanırken önümden çekince orada 1-2 çeşit şekeri sevindiremedim, bayramda yaşadığım tek üzüntüm buydu:D

bu üzüntümü gerçi bir kaç ev sonra aynı şekerden tam iki avuç alarak telafi etsem de kalbimde tam sol yanımda biraz burukluk ve ağzımın sol tarafında biraz tad eksikliği var, hala içimde duruyor.

her neyse bu gördüğünüz fotoğraflar ikinci gün akşama kadar yediğim iki avuç şekerden geriye kalanlardan...

az değil, yarısı midede yarısı fotoğrafta.
daha nice bayramlara hayırlısıyla diyelim...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder