Sümbül Ebrusu

Sümbül Ebrusu

7 Şubat 2015 Cumartesi

Bloggerlar Buluşuyor

Bloggerlar Buluşuyor

Bilmiyorum siz nasıl düşünüyorsunuz. Çoğu kişi insanlardan uzak durmak ister.
 Ya da insanlardan uzak olmanın huzur kaynağı olduğunu düşünür. 
İtiraf ediyorum bazen benim de öyle düşündüğüm zamanlar oluyor. 
Ama çoğunlukla yeni insanlar, farklı yüzler, sesler, bakışlar... tanımak çok hoşuma gidiyor.
 Bu nedenle yeni insanları hayatıma katabildiğim en iyi alanlardan birisi blog.

Konumuza dönecek olursak; Aslı ve İlknur gizli gizli buluşup kahve içiyorlarmış.. 
(Ne kadar ayıp) Buna neden biz de dahil olmuyoruz deyince de ortaya
 "Blogger Buluşması" çıktı. 

15 Şubat Pazar ya da 21-22 Şubat Cumartesi - Pazar 
Kadıköy, Beşiktaş, Eminönü gibi herkesin ulaşımının kolay olacağı
 bir yerde buluşalım diyoruz.
Bu arada sevgili 'Gizemli' Blogger lar da davetlidir.

Blog diğer sosyal alanlardan çok çok farklı. 
Ortak özelliklerin bir arada olduğu kişilerle buluştuğumuz mekan gibi. 
En azından hepimiz paylaşmayı ve yazmayı seviyoruz. 

blogcanlarla tanışmak, kahve, çay içip aramızda olmayan bloggerların 
dedikodusunu yapmak isterim diyen herkes davetli.


 Katılmak isteyen Ali'nin bloguna uğrasın. Ben geliyorum desin. Ali'nin blogu için TIK!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder