Sümbül Ebrusu

Sümbül Ebrusu

19 Ocak 2015 Pazartesi

Aashiqui 2 Piya Aaye Na türkçe alt yazılı


Piya Aaye Na - Bu aşk geri gelmeyecek

Bazı şarkılar varki hint dünyasından, filmi bile izlemeden müzikleriyle beğeni kazanırsınız.
Bu parçada onlardan birisi.
Her ne kadar Aashiqui 2 filmini aşırı romantik havada bulduğum için her seferinde sıkılıp izlemekten vazgeçsemde, parçalarını hala dinliyorum.
Güzel yapmış adamlar...



Senin Hatan 
Kalbim
Neden Ona güvendin
Verdiği tüm sözler yalandı
Kimin ardından buraya geldin
Bu aşk geri gelmeyecek


Şimdi tüm hayallerimi yarı yolda bıraktım
Şimdi tüm hayallerini sende bırak

Her hata için muhakkak bir azap vardır
Kaderinde acılar varsa bir nedeni de vardır

Gözyaşları tüm acıları içinde saklar
Şimdi Göz kapaklarını doldurur gözyaşlar

Düşündüm ki hiç bir gerçeğin nedeni yok
bu bir hayalmiş sadece
hangi masal daha başlamadan
aniden biter ki

ben unuttum, o unuttu
herkese bunu nasıl demeliyim
yavaş yavaş umutsuzluğa düştüm
nasıl olursa olsun kararımı değiştirmeliyim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder