Sümbül Ebrusu

Sümbül Ebrusu

16 Ocak 2015 Cuma

Hüsrev Hatemi Kişver takdim özet ve değerlendirme yazısı


Bir şiir kitabı nasıl değerlendirilir ki, inanın bilmiyorum. yada ne yazılır çok emin değilim,
sadece size çok güzel gelen şiirler paylaşılabilir diye aklıma geliyor.
Ve de benim sevmediğim şiirleri başkalarının sevebilme ihtimaline karşılık, bir değerlendirme yapmaktansa sadece kitabın içinden sevdiğim şiirlerden bir kaç tanesini paylaşayım istedim.
belki böylesi daha sağlıklı olmuş olabilir.
 Fena bir kitap değil, Hüsrev bey'in ilk gençlik yıllarına ait şiirlerini derlediği bir eser.
Okunabilir, özellikle de şiir sevenler güzel tatlar bulacaktır diye düşünüyorum.
ol seep bende 3 tane şiiri paylaşayım istedim, biraz merakınızı kamçılar gidip okursunuz diye.



 her elif deyince içim bazen çok fazla cız ediyor, 
aklıma hep bir silüet ve Hz Şemsin bir bey'ti geliveriyor
"Şeyhlikten vazgeç 
Elif'le tanış yeniden"



M.T.G. tarafından Ocak 2015 de okumuş ve son derece kişisel hassasiyetleri göz önünde bulundurarak subjektif bir değerleme değerlendirilmiştir puanı 10/6


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder