Sümbül Ebrusu

Sümbül Ebrusu

4 Aralık 2010 Cumartesi

SAMİ YUSUF TRIALS OF LIFETürkçesi

TRIALS OF LIFE
Hayatın İmtihanları


My life is not the same
Hayatım aynı değil
When I’m too concerned by what they say
Onların söyledikleri nedeniyle endişeli olduğum zamanlarda
Why should I? When I have you
Neden endişeli olmalıyım ki?  Sen varken…
To doubt you would be the worst mistake
Senden duyulan kuşku en kötü hata olurdu

Deep inside I know
Derinlerde bir yerde biliyorum
That amidst all the darkness
Tüm o karanlıkların arasında
And everything, which makes no sense
Ve anlamsız gelen her şeyin
I know that you exist
Var olduğunu biliyorum
You are the light
Sen nursun
That guides me through my darkest nights
O karanlık gecelerimin arasında bana yol gösteren
That shows me right from wrong in life
Bana yanlıştan doğruyu gösteren bu hayatta
In a world that often lies
Çoğu kez yalanlar söyleyen bu dünyada


Cause I don’t need anyone
Çünkü ne birilerine
Nor anything in life
Ne de birşeylere ihtiyacım var bu hayatta
But You
Senden başka
No I don’t need anyone
Hayır, hiç kimseye ihtiyacım yok
To show me my way
Bana yol gösterecek
No I don’t need anyone
Hayır, hiç kimseye ihtiyacım yok
But You
Senden başka
 Trials of life upon me
Hayatın imtihanları benim üzerimde
Are more precious than diamonds and gold
Elmaslardan ve altından daha kıymetli
Tested with fire I may be
Ateşle sınanmış olabilirim
But I know I’ll come out stronger in this world
Fakat biliyorum bu dünyada daha kuvvetlenerek ortaya çıkacağım

Deep inside I know
Derinlerde bir yerde biliyorum
That amidst all the darkness
Tüm o karanlıkların arasında
And everything, which makes no sense
Ve anlamsız gelen her şeyin
I know that you exist
Var olduğunu biliyorum
You are the light
Sen nursun
That guides me through my darkest nights
O karanlık gecelerimin arasında bana yol gösteren
That shows me right from wrong in life
Bu hayatta bana yanlıştan doğruyu gösteren
In a world that often lies
Çoğu kez yalanlar söyleyen bu dünyada

Cause I don’t need anyone
Çünkü ne birilerine
Nor anything in life
Ne de birşeylere ihtiyacım var hayatta
But You
Senden başka
No I don’t need anyone
Hayır, hiç kimseye ihtiyacım yok
To show me my way
Bana yolumu gösterecek
No I don’t need anyone
Hayır, hiç kimseye ihtiyacım yok
But You
Senden başka

I only want the things
You know is best for me
Benim için en iyisini Sen bilirsin ve sadece onları isterim.
I’d gladly sacrifice
Seve seve feda ederim kendimi
If that’s what you decree
Eğer hükmün bu ise
I would break and
Bırakırım ve
Mourn in eternity
Sonsuzlukta yas tutarım
Perish into the sea

Derya içinde kaybolurum
If that’s what you want for me
Eğer benim için istediğin bu ise

Söz: Sami Yusuf
Müzik: Sami Yusuf
Yapımcı Sami Yusuf
——————————————-
ALINTI: SAMIYUSUFOFFICAL
SAMIYUSUFOFFICAL.COM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder