Sümbül Ebrusu

Sümbül Ebrusu

4 Aralık 2010 Cumartesi

SAMİ YUSUF YOU CAME TO ME Türkçesi

YOU CAME TO ME (Türkçe)
Bana Geldin

You came to me
Bana geldinIn that hour of need
İhtiyacım olduğu andaWhen I was so lost
KayıpSo lonely
Yalnız ikenYou came to me
Bana geldinTook my breath away
Nefesimi kestinShowed me the right way
Doğru yolu gösterdinThe way to lead
Rehberlik eden yolu
You filled my heart with love
Kalbimi sevgi ile doldurdunShowed me the light above
Bana ilahi ışığı gösterdinNow all I want
Şimdi tek istediğimIs to be with you
Seninle olmakYou are my one true love
Sen Benim tek gerçek aşkımsınTaught me to never judge
Asla yargılamamayı öğrettin banaNow all I want
Şimdi tek istediğimIs to be with you
Seninle
olmak
Allahumma Salli ‘ala Sayyinda Mustafa, ‘ala Habibeeka, Nabi’eeka, Mustafa
Seni andım,
Sana muhtacım,
Nurunla aydınlandım
Hayatım, senle anlamlı
Sende çözüldü, herşeyin sırrı

Sana kurban olsun
Canım feda olsun
Yeter ki ruhum
Seninle olsun

Günahlarda kayboldum
Acılarla yoğruldum
Yeter artık ruhum
Seninle olsun
Allahumma Salli 3ala Sayyinda Mustafa, 3ala Habibeeka, Nabi’eeka, Mustafa
Showed me right from wrong
Bana yanlıştan, doğruyu gösterdinTaught me to be strong
Güçlü olmayı öğrettinNeed you more than ever
Sana her zamankinden daha fazla ihtiyacım varYa Rasul Allah
You came to me
Bana geldinIn that hour of need
İhtiyaç duyduğum andaNeed you more than ever
Sana her zamankinden daha fazla ihtiyacım varYa Rasul Allah
You filled my heart with love
Kalbimi sevgi ile doldurdunShowed me the light above
İlahi ışığı gösterdinNow all I want
Şimdi tek istediğimIs to be with you
Seninle olmak
You are my One True love
Sen benim Tek Gerçek AşkımsınTaught me to never judge
Bana asla yargılamamayı öğrettinNow all I want
Şimdi tek istediğimIs to be with you
Seninle olmak
Söz: Sami Yusuf
Müzik: Sami Yusuf
Yapımcı Sami Yusuf
————————————–
ALINTI: SAMIYUSUFOFFICAL
SAMIYUSUFOFFICAL.COM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder